vrijdag 14 september 2012

Opgemaakt Augustus 2012

5 opmerkingen :

  1. Superleuk filmpje & je blog blijft leuk!
    & ik zie wel een paar producten die me erg goed lijken, en de make-up remover heb ik ook hij is zeker fijn! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik ben zelf ook heel erg benieuwd naar de producten van Aussie. Ik hoor er redelijk goede reacties over. Bedankt voor je berichtje op onze blog! Wij gaan je volgen! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk filmpje
    Die syos producten zijn heel goed, ik gebruik die haar verf er van. En die make-up remover is de beste die er is, ik gebruik hem al heel veel jaren en het is super goedkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan die emmer ook gebruiken als muts voor in de regen als je geen plu hebt hahaha

    BeantwoordenVerwijderen