vrijdag 28 september 2012

Lush nieuwe haarproducten VIP dag


Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een mailtje van Lush waarin stond dat er nieuwe haarproducten zouden uitkomen, en dat je je kon opgeven om in een Lush filiaal als VIP de haarproducten kon zien en uittesten. Ik belde de volgende dag gelijk om mij en me zusje op te geven want het leek me heel erg leuk om daar bij te zijn en het leek me ook leuk voor op TannedBeauty dus ik nam mijn camera mee!


Op dinsdag 25 september was de haarproducten VIP dag. En ik stond samen met mijn zusje en nog meer andere meisjes/vrouwen voor de deur te wachten na sluitingstijd. (om 7 uur) Toen we naar binnen mochten kregen we eerst wat te drinken en er stonden wat hapjes die je kon pakken. Nadat iedereen wat te drinken had gekregen gaven de mensen van Lush uitleg over alle producten, bij elk product werd een leuk verhaaltje verteld en ook werd er verteld welke ingrediĆ«nten erin zitten. Ondertussen gingen de producten langs zodat je de geuren kon ruiken en ook mocht je de producten in je haar doen en uittesten. Daarna kon je vragen stellen over je haar en je kon ook haaradvies krijgen. Als je wilde kon je je haar ook laten wassen met de nieuwe producten! Ik zelf heb dit niet laten doen maar mijn zusje en een paar andere meisjes wel. Op het laatst kon je ook nog de producten kopen maar dat had ik niet gedaan want ik had geen geld mee haha. Het was echt heel erg leuk om zo de nieuwe producten te leren kennen en te testen. 

Zie hier onder de foto's die ik op de Lush nieuwe haarproducten VIP dag heb gemaakt. 

Toen we net binnen kwamen kregen we wat te drinken en mochten we eten pakken.

De tafel met de nieuwe haar producten.

We kregen over elk product een leuk verhaaltje te horen en ook werd er iets over de ingrediƫnten verteld.

Fair Trade Honey shampoo. De basis van deze shampoo bevat meer dan 50% fair trade honing!

€ 12,95 (100g) € 25,59 (200g) € 45,95 (500g) Ik zie nu pas dat er op de flesjes andere hoeveelheden staan dan op het prijzenbordje hmm..

Blousey banana shampoo € 34,95. Deze shampoo is speciaal ontwikkeld voor gekleurd haar.

Even ruiken! (Dit is mijn zusje)

Sea Spray hair mist € 17,95. De 70% zeewater en zeezout die in deze spray zitten geven je haar veel volume. 
Ik ging het ook even testen, ik kreeg er veel volume van maar heb helaas geen voor en na foto.

Iedereen wilde de Sea Spray hair mist wel testen!

Shine So Bright haarserum en Roots haarmasker.

Roots haarmasker € 19,95. Roots verbeterd de conditie van je hoofdhuid waardoor je haar beter gevoed word.

Shine So Bright haarserum € 9,50. De verse scharreleieren die hierin zitten helpen haarpuntjes te versterken!

Happy Happy Joy Joy € 16,95 (100g) 34,95 (250g). Deze veganistische conditioner doer wonderen voor mensen met droog haar.

Big Solid Conditioner 15,95 (100gr) De 30% kokosolie die hierin zit verzacht en verzorgt pluizige haren.  

 Haaradvies!

Sommige lieten hun haren wassen.

Nog wat Sea Spray hair mist in d'r haar.

Ook mijn zusje d'r haar werd gewassen.

Heerlijk ruikend gewassen haar!

Sommige mensen gingen een aantal producten kopen.

Deze fijne nieuwe haarproducten zijn al te koop in de Lush winkels en te bestellen op www.lush.nl

9 opmerkingen :

  1. Hele leuke foto's! Ik kreeg het mailtje ook, maar helaas kon ik niet.. Verder heel gaaf om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, lijken mij erg fijne producten!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award.
    Linkje voor meer info erover: http://live-life-and-dream.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk jammer dat ik geen mailtje heb gehad, lijkt mij ook leuk om een keer naar zo iets te gaan. Ik heb ook 1 Lush product, ik heb z'n een blokje zeep voor mijn haren mijn haar wordt er echt beter van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi leuke foto's, en mijn foto's omygosh! haahaa ik vind ze niet echt mooi die van mij maar voor de rest super leuk gedaan!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winkeltje zeg. Ik zag ook iets van Fairtrade voorbij komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij heb ook nooit nieuwe opdates! Pff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat maakt dat uit? :S
      Misschien heeft ze het druk, en niet altijd tijd!
      Het is niet altijd makkelijk om steeds nieuwe updates te maken...

      Verwijderen
    2. ik weet al waarschijnlijk wie je bent.

      Verwijderen