donderdag 26 april 2012

Essence komt met een parfumlijn

Vanaf juni komt essence met een parfumlijn. Er komen 6 geuren die je kan aanpassen op je stemming. Voel je je 'Like a new love' of meer 'Like a girls night out' ? Voor iedere stemming is er een bijpassende geur. De parfums van 50ml gaan €6,99 kosten en die van 10ml maar €2,99. Erg goedkoop maar dat zijn we wel gewend van essence. Ik ben er erg benieuwd naar en ga zeker een paar geurtjes kopen.

Benieuwd naar de geuren? lees dan verder.



essence like a new love - verlangen, opwinding, aslof je verliefd bent gewoon geweldig. deze geur geeft je vlinders in je buik. ik houd van de liefde!
topnoten: mandarijn, grapefruit, peper, elemi
hartnoten: pioenroos, hyacint, roos, perzik
basisnoten: koffie, chocolade, vanille, musk
essence like a trip to new york - zo spannend en gezellig als een korte reis met je beste vriendin. soho, times square, 5th avenue. de big apple wacht op je!
topnoten: karademon, elemi, grapefruitschil, cranberry
hartnoten: roos, datura
basisnoten: cederhout, without, amber
essence like a girls' night out - en het gevoel is terug: laatste avond met de meiden we dansten de hele nacht en hadden veel plezier. deze geur is net zo gek als wij. geef ons meer!
topnoten: elemi, gele mandarijn, dragon fruit, goji bes
hartnoten: roos, perzik, magnolia, mandarijnbloesem
basisnoten: vetiver, vanille, musk
essence like a first day in spring - warme zonnenstralen op je huid, de frisse geur van bloesems in de lucht. het is eindelijk tijd om naar buiten te gaan. je voelt je levend!
topnoten: ananas, sinaasappelsap, mandarijn
hartnoten: praline, bramen, roos
basisnoten: sandelhout, musk, vanille

essence like a walk in the summer rain - een geur zo verfrissend als zomerregen op een warme dag. omarm de zomer.
topnoten: citroen, sinaasappel, cyclaam, frisse aldehyde, watermeloen
hartnoten: marine, lelietje-van-dalen, fresia, ozon
basisnoten: mos, cederhout, musk 
essence like a day in a candy shop - je bent een dromer en houdt van alles dat zoet sensueel en prachtig is!
topnoten: perzik, orchidee
hartnoten: lelie, heliotroop, jasmijn
basisnoten: vanille, tonkaboon, zachte musk

bron foto's: girlscene, essence
bron tekst onder foto's: essence

Op de website van essence kan je een leuke test doen om er achter te komen welke geur jouw favoriete geur is. Ik heb de test ook gedaan en dit is wat eruit kwam: Je houdt van zonsondergangen en romantische dineren. jouw leven kan niet romantisch genoeg zijn! je geniet van vlinders in je buik en het gevoel van verliefd zijn. de geur die bij je past is bloemrijk, romantisch en van nu - like a new love.

Dat klopt wel haha! als het geurtje lekker ruikt ga ik die denk ik als eerste kopen.

En wat is jullie 'favoriete geur' ?




20 opmerkingen :

  1. Wow zo cool, en inderdaad niet duur, als het er is ga ik het zeker uitproberen, want voor die prijs kan je het wel uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker budgetproof! Dit maakt me wel nieuwsgierig... haha.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd! In elk geval een fijne prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo benieuwd naar de parfums, ze lijken mij echt goddelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit wist ik helemaal niet, maar ik ga het zeker in de gaten houden!
    Bedankt voor de tip :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely blog:) invite to me and we follow each other?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt super benieuwd naar de geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk! ben benieuwd!
    P.s. ik volg je op bloglovin;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik ben er echt benieuwd naar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk! Ik houd echt van essence! Ik ga de test ook even doen en laat weten wat bij mij past, haha!
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. like a day in a candy shop, deze is er bij mij uitgekomen! Lijkt me lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. idd erg leuk :p ik ga denk ik een ook een paar halen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er heel leuk uit, ik ben erg benieuwd!
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk!
    en echt goedkoop.

    Ik heb de test gedaan en dit was de uitkomst;;

    new york, parijs, milaan. leuke citytrips en uitgebreid shoppen past echt bij jou. je bent een trendy dame! jouw geur is vrolijk, fruitig en grootsteeds – like a trip to new york.

    Hahaa, het past best wel bij me vind ik.
    Ik denk dta ik dat geurtje wel ga kopen, die sprak me ook het meest aan!!

    xx

    bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaaauw echt heel erg vet!xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. de geuren lijken me echt heerlijk ben benieuwd hoe ze in het eht ruiken het design vind ik wel super mooi !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oeh die moet ik echt hebben ze lijken me heerlijk en zooo goedkoop:D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de geuren lijken me echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga er zeker één kopen!
    ik volg je trouwens via bloglovin, volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen